-Hari Penghantaran produk adalah pada hari
Isnin
-Hari Jumaat merupankan hari penutupan pesanan. Sebarang pesanan yang dibuat selepas hari Jumaat akan dipos pada Isnin yang akan datang.
-Sila nyatakan pesanan anda dibahagian Shoutbox atau komen
-Sebarang pesanan hanya akan dihantar selepas bayaran diterima
-Sila bank-in pembayaran ke dalam akaun maybank saya
-
No a/c 158051352516
.
-Selepas bayaran dibuat, sila pastekan bukti bayaran di bahagian komen. Sertakan juga nama penuh, alamat, dan nombor untuk dihubungi.
-Sekian , terima Kasih. Enjoy Shopping!!!

Khamis, 13 Ogos 2009

Indahnya Hidup Bersyariat by Dato' Hj Ismail Kamus & Mohd Azrul Azlen Abd. Hamid

Indahnya Hidup Bersyariaat
Merupakan panduan untuk diri sendiri (fardhu ain), seisi keluarga, masyarakat dan umat sejagat (fardhu kifayah). Ia merangkumi syariat ketika kelahiran, fardhu ain kanak-kanak, penekanan pendidikan remaja, hukum hakam muamalat (jual beli), munakahat(nikah kahwin dan rumah tangga) serta amalan zikir, doa dan adab. Semua ilmu bersumberkan Al-
Quran dan hadis sahih. Teknik penyampaian buku ini ringkas dan tepat dalam bentuk carta, jadual dan rajah. Semua doa, bacaan dan zikir boleh dibaca dan dan dihafal dengan mudah. Langkah amalan disampaikan mengikut turutan step by step. Media fotografi warna penuh digunakan utk menunjukkan perkara yang realistik. Buku ini seharusnya dimiliki oleh setiap individu yang ingin mendalami Islam. Isi kandungan meliputi Solat, Puasa, Cara mengendali kanak-kanak dan remaja, mengendali jenazah, Haji dan sebagainya. Sangat laris di pasaran!!


Harga : RM 55.00
Terbitan Telaga Biru
Penulis : Dato' Ismail Kamus & Mohd Azrul Azlen Ab Hamid


sebahagian isi kandungan yang menggunakan gambar.
cara-cara untuk solat duduk

solat mengiring

cara memandikan jenazah





















Tiada ulasan:

Catat Ulasan